Page 39 - CALIKUSUMART2022
P. 39

Tut Abuzer Yıldırım Anadolu İmam Hatip



          Lisesi öğrencilerimizin Satranç becerile-


              rini öne çıkarmak adına okulun belirli



         köşelerine satranç masaları  yerleştirildi.





        Satranç oyunu esnasInda, çalIşan hafIza, akIcI zekâ,

        dİkkat, yoğunlaşma, uzamsal konumlandIrma, üst bılışsel
        becerıler gıbı bırtakim bılışsel becerıler ıle bıreyın bu sü-

        reçlerı etkın olarak kullanabılme yeterlılıklerı gelışıyor.


        KORİDORLARIMIZA SATRANÇ MASALARI                      oluyor. Satranç oyunu esnasında, çalışan hafıza, akıcı
        YERLEŞTİRİLDİ.                                        zekâ, dikkat, yoğunlaşma, uzamsal konumlandırma,
        Satranç, hiç şüphesiz ki insanlığın icat ettiği en başa-  üst bilişsel beceriler gibi birtakım bilişsel beceriler ile
        rılı zekâ ve strateji oyunlarından birisidir. Bu stra-  bireyin bu süreçleri etkin olarak kullanabilme yeterli-
        teji temelli oyunu iyi oynamanın yolu da hiç şüphe-   likleri gelişiyor. Tut ilçemiz Abuzer Yıldırım Anado-
        siz ki zihinsel olarak aktif bir birey olmaktan geçiyor.   lu İmam Hatip Lisesi öğrencilerimizin bu becerilerini
        Zihinsel olarak aktif bir bireyin, yeteneklerinin bu   öne çıkarmak adına okulun belirli köşelerine satranç
        bağlamda gelişimi için uygun bir ortam yaratılmış     masaları  yerleştirildi.
















































                                            ADIYAMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ                               39
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44