Page 35 - CALIKUSUMART2022
P. 35
SİNCİK İMAM HATİP ORTA- maya ve edebiyata karşı olumlu rini sağlamak ve onların bilimsel,
OKULUMUZDAN EDEBİYAT bir yaklaşım uyandıracak farklı bir sosyal, kültürel, sanatsal, edebi ve
SOKAĞI VE OKU- YORUM öğrenme ortamı ortaya çıkacağını meslekî gelişimlerine çok yönlü
PROJESİ KİTAP TAHLİLİ ümit etmekteyiz. katkıda bulunmak amacıyla Din
Öğretimi Genel Müdürlüğünün
Sincik İmam Hatip Ortaoku- Öğrencilerimizin; okuyan, dü- başlattığı ‘’Oku-Yorum ‘’ adlı pro-
lunun koridorunda, öğrencilerin şünen, yorumlayan, eleştiren, me- jeye Sincik İmam Hatip Ortaokulu
derslerin yanı sıra teneffüsleri de deniyetimizin kültürel mirasını öğrencilerimiz katılımda bulundu.
verimli geçirmesi amacıyla edebi- değerlendiren, kültürümüzün söz “Oku-Yorum” Projesi kapsamında
yat tarihimizde önemli yer tutan ve yazı varlığını geliştiren, zen- belirlenen beş grubun kitap tahlil-
şair, yazar ve halk ozanlarımızın ginleştiren ve yaygınlaştıran; ge- leri yapıldı. Okul kütüphanesinde
sözleri ve portrelerinin bulunduğu leceğin kültür elçileri olmak için öğretmen ve öğrencilerin sohbet
“Edebiyat Sokağı” oluşturma ça- çaba harcayan, okumayı bir yaşam havasında yaptıkları kitap tahlille-
lışmaları başladı. Çalışma tamam- biçimi hâline getiren, arkadaşla- ri oldukça verimli ve eğlenceli ge-
landığında öğrencilerimiz için rıyla kültürel zeminde yeni bağlar çiyor.
zevkli, ilgi uyandırıcı, kitap oku- kuran bireyler olarak yetişmele-
35