Page 35 - CALIKUSUMART2022
P. 35

SİNCİK İMAM HATİP ORTA-             maya ve edebiyata karşı olumlu      rini sağlamak ve onların bilimsel,
        OKULUMUZDAN EDEBİYAT                bir yaklaşım uyandıracak farklı bir  sosyal, kültürel, sanatsal, edebi ve
        SOKAĞI VE  OKU- YORUM               öğrenme ortamı ortaya çıkacağını    meslekî gelişimlerine çok yönlü
        PROJESİ KİTAP TAHLİLİ               ümit etmekteyiz.                    katkıda bulunmak amacıyla Din
                                                                                Öğretimi Genel Müdürlüğünün
            Sincik İmam Hatip Ortaoku-            Öğrencilerimizin; okuyan, dü-  başlattığı ‘’Oku-Yorum ‘’ adlı pro-
        lunun koridorunda, öğrencilerin     şünen, yorumlayan, eleştiren, me-   jeye Sincik İmam Hatip Ortaokulu
        derslerin yanı sıra teneffüsleri de   deniyetimizin kültürel mirasını   öğrencilerimiz katılımda bulundu.
        verimli geçirmesi amacıyla edebi-   değerlendiren, kültürümüzün söz     “Oku-Yorum” Projesi kapsamında
        yat tarihimizde önemli yer tutan    ve yazı varlığını geliştiren, zen-  belirlenen beş grubun kitap tahlil-
        şair, yazar ve halk ozanlarımızın   ginleştiren ve yaygınlaştıran; ge-  leri yapıldı. Okul kütüphanesinde
        sözleri ve portrelerinin bulunduğu  leceğin kültür elçileri olmak için   öğretmen ve öğrencilerin sohbet
        “Edebiyat Sokağı” oluşturma ça-     çaba harcayan, okumayı bir yaşam  havasında yaptıkları kitap tahlille-
        lışmaları başladı. Çalışma tamam-   biçimi hâline getiren, arkadaşla-   ri oldukça verimli ve eğlenceli ge-
        landığında öğrencilerimiz için      rıyla kültürel zeminde yeni bağlar   çiyor.
        zevkli, ilgi uyandırıcı, kitap  oku-  kuran bireyler olarak yetişmele-





























                                                                                                            35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40