OKUL SPORLARI DEĞERLENDİRME, İSTİŞARE VE PLANLAMA TOPLANTISI YAPILDI
2024-2025 Yılı Beden Eğitimi Öğretmenleri ile Okul Sporları Değerlendirme, İstişare ve Planlama Toplantısı İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ali TOSUN ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Fikret KELEŞ başkanlığında gerçekleştirildi. Perre Uygulama Oteli Konferans Salonunda düzenlenen toplantıda, okul sporlarının 2023-2024 yılında gerçekleştirilen faaliyetleri değerlendirilerek, 2024-2025 döneminde gerçekleştirilecek faaliyetler ve sistemde yapılan değişiklikler hakkında bilgilendirme yapıldı. Gerçekleştirilen toplantıya, İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ali TOSUN ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Fikret KELEŞ'in yanı sıra, Spor ve Törenlerden Sorumlu Şube Müdürümüz Ayhan DURSUN, Gençlik ve Spor Şube Müdürleri ve ilimizde görev yapan beden eğitimi öğretmenleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Gençlik ve Spor İl Müdürü Sayın Fikret KELEŞ ve İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ali TOSUN açılış konuşmalarını yaptı.
İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ali TOSUN, çocukların sadece akademik anlamda değil, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda da gelişimlerinin önemine vurgu yaptı. Ayrıca, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin özgür ve esnek öğrenme ortamları sunduğunu belirterek, öğrencilerin zihinsel, duygusal, bedensel ve sosyal gelişimlerini bütüncül bir yaklaşımla ele aldıklarını ifade etti. Beden eğitimi öğretmenlerinin bu süreçteki rollerine dikkat çekerek, geçen yıl yapılan okul sporları faaliyetlerini değerlendirdiklerini ve bu yıl neler yapılabileceğini görüştüklerini belirtti. Ayrıca, akademik olarak öğrencilerimizi en iyi şekilde yetiştirirken aynı zamanda, dostluğu, paylaşmayı ve rekabeti yaşayarak öğrenmelerini sağlayıp, topluma kişilik sahibi, sağlıklı bireyler kazandırmak; bağımlılıkla mücadele ederek zararlı alışkanlıklardan uzak tutmak amacıyla yürüttüğümüz "Spor, Sanat ve Kültürel Etkinliklerle Tam Öğrenme Projesi" kapsamında öğrencilerimize destek sağladığımızı belirtti. Toplantı, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.