
"12. Uluslararası Arapça Bilgi ve Etkinlik Yarışmaları İl Finali Coşkuyla Tamamlandı"
Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen ve AKDEM'in yürüttüğü 12. Arapça Bilgi ve Etkinlik Yarışmaları'nın il finali, TP Kahta Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi koordinatörlüğünde Şehit Fazıl Gürs İmam Hatip Ortaokulunda başarıyla gerçekleştirildi. Büyük bir heyecana sahne olan ve 15 sorudan oluşan yarışmada, Kahta Borsa İstanbul Anadolu İmam Hatip Lisesi 150 tam puan alarak il birincisi oldu. Kahta Anadolu İmam Hatip Lisesi 120 puanla il ikinciliğini elde ederken, Adıyaman Anadolu İmam Hatip Lisesi 60 puanla il üçüncüsü oldu. Programın sonunda bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürümüz, yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik etti. Dereceye giren öğrencilerin başarılarını takdir ettiğini belirten İl Müdürümüz, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin hedeflediği nitelikli, erdemli ve köklü bir birikimle donanmış bireylerin yetişmesine bu tür etkinliklerin önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
Arapça öğrenmenin kültürel köklerle bağ kurma açısından taşıdığı değere dikkat çeken İl Müdürümüz, öğrencilerin hem akademik başarılarını hem de kişisel gelişimlerini destekleyen yarışmaların yaygınlaşmasının önemine değindi. Konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi. Coşkuyla Tamamlandı.
Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen ve AKDEM'in yürüttüğü 12. Arapça Bilgi ve Etkinlik Yarışmaları'nın il finali, TP Kahta Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi koordinatörlüğünde Şehit Fazıl Gürs İmam Hatip Ortaokulunda başarıyla gerçekleştirildi.
Büyük bir heyecana sahne olan ve 15 sorudan oluşan yarışmada, Kahta Borsa İstanbul Anadolu İmam Hatip Lisesi 150 tam puan alarak il birincisi oldu. Kahta Anadolu İmam Hatip Lisesi 120 puanla il ikinciliğini elde ederken, Adıyaman Anadolu İmam Hatip Lisesi 60 puanla il üçüncüsü oldu.
Programın sonunda bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürümüz, yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik etti. Dereceye giren öğrencilerin başarılarını takdir ettiğini belirten İl Müdürümüz, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin hedeflediği nitelikli, erdemli ve köklü bir birikimle donanmış bireylerin yetişmesine bu tür etkinliklerin önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
Arapça öğrenmenin kültürel köklerle bağ kurma açısından taşıdığı değere dikkat çeken İl Müdürümüz, öğrencilerin hem akademik başarılarını hem de kişisel gelişimlerini destekleyen yarışmaların yaygınlaşmasının önemine değindi. Konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.